Help IT – abonamente
Firma noastra lucreaza cu clientii sai folosind un sistem de abonamente lunare. Avantajul acestei solutii fata de interventiile punctuale, la cerere, este elaborarea unei documentatii care descrie atat infrastructura IT a clientului cat si echipamentele. In acest fel timpul de rezolvare este foarte redus iar eventualele probleme secundare sunt evitate. De asemenea putem asista rapid si coerent procesele de dezvoltare sau reinoire a retelei si echipamentelor.
Baza acestor abonamente o constituie ora de asistenta in locatie.
In acest sistem platiti lunar o suma fixa redusa care reprezinta contravaloarea timpului estimat pentru intretinerea retelei dvs. Primiti acces complet la asistenta telefonica, asistenta la achizitii si asistenta de la distanta.
Singurul moment in care va trebui sa platiti suplimentar este atunci cind orele de asistenta depasesc considerabil numarul de ore pe luna convenit.
Avantaje:
Aveti acces permanent la un specialist bine pregatit in time-sharing.
Ora de asistenta este mai ieftina cu 50% fata de asistenta fara abonament.
In mod obisnuit ora de asistenta costa 50 EUR. Pentru clientii cu abonament orele sunt calculate la doar 25 EUR
In general propunem clientilor nostri trei tipuri de abonamente generice, dar ele pot fi modificate pentru a obtine cel mai bun raport pret/eficienta.
Abonamentul IT MINIM
se adreseaza unei retele cu pana la 5 computere si o imprimanta de retea.
Ce platiti:
Costul abonamentului este de 70 EUR pe luna. Orele suplimentare sunt calculate la 25EUR/ora
Ce primiti:
Asisistenta telefonica, Luni-Vineri, in intervalul 10-18
Asistenta la achizitii hardware sau software.
Asistenta remote sau asistenta la sediul dvs. 2 ora/luna
Administrarea unui server local de backup – implementarea unei proceduri de backup.
Administrarea (supravegherea) unei imprimante de retea.
Accesul la proceduri si lucrari de recuperare de date, devirusare, reparatii si upgrade
Abonamentul IT OPTIM
se adreseaza unei retele intre 5 si 15 computere, file server, alte echipamente de retea. Inlocuieste unul-doi angajati permaneti cu calificare medie oferind performante superioare. Potrivit pentru majoritatea clientilor de bussiness.
Ce platiti:
Costul abonamentului este de 240 EUR pe luna. Orele suplimentare sunt calculate la 25EUR/ora
Ce primiti:
Asisistenta telefonica, Luni-Vineri, in intervalul 10-18
Asistenta la achizitii hardware sau software.
Asistenta remote sau la sediul dvs. 2 ore/saptamina – 8 ore/luna
Administrarea unui server local de backup – implementarea unei proceduri de backup.
Administrarea (supravegherea) a 2-3 imprimante de retea.
Plan de update/upgrade pentru programe si echipamente
Accesul la proceduri si lucrari de recuperare de date, devirusare, reparatii si upgrade
Abonamentul IT EXTINS
se adreseaza firmelor cu un numar mare de computere si echipamente. Inlocuieste un numar de 2-4 angajati cu calificare medie.
Costul unui astfel de abonament se face in urma evaluarii timpului necesar pentru intretinere, remote helpdesk, reparatii etc.
Activitatea de intretinere se segmenteaza pe cateva dimensiuni: servere, workstations, periferice, retea si echipamente de retea etc. Pentru fiecare sectiune se stabileste un program separat pentru intretinere in functie de nevoile efective. Dupa aceasta etapa se combina graficele de intretinere si se cauta optimizarea timpului pentru obtinerea unui cost cit mai redus.
Puteti desigur sa pastrati personal specializat, el fiind in continuare necesar pentru sectoarele time-critical sau mission-critical si sa lasati restul sistemului in grija noastra.
Abonamentul se preteaza ca solutie de outsourcing IT.